ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Ν_4777_2021

E

ΕΦΗΜΕΡΙΑ


 

Signature Not Verified

Digitally signed by KONSTANTINOS MOSCHONAS

Date: 2021.02.27 01:09:53 EET

Reason: Signed PDF (embedded)

Location: Athens, Ethniko Typografio


 

 

8017


ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ

ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


26 Φεβρουαρίου 2021                         ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ                                  Αρ. Φύλλου 774

 

 


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

  1. 1Ορισμός της ελάχιστης και μέγιστης τιμής του συ- ντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ως προ- ϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

     για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής.    

  1. 2Όροι και προϋποθέσεις για τη συγκρότηση, σύν- θεση και λειτουργία των Επιτροπών Παραλαβής Σχολικών Γευμάτων.

 

 

 

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

     Αριθμ. Φ.251/22973/Α5                                (1)

Ορισμός της ελάχιστης και μέγιστης τιμής του συντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής ως προϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκ- παίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Της παρ. 4 και της περ. στ’ της παρ. 9 του άρθρου 4Β του ν. 4186/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτερο- βάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις» (Α’ 193), όπως το άρθρο αυτό προστέθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4777/2021 «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» (Α’ 25),

β) της περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 13Δ του ν. 4186/ 2013, όπως η περίπτωση αυτή τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 11 του ν. 4777/2021,

γ) της παρ. 3 του άρθρου 54 του ν. 4777/2021,

δ) του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121) και


ε) του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (Α’ 98) σε συνδυασμό με τις διατάξεις της περ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019.

2. Την υπό στοιχεία Φ.1/Γ/97/19556/Β1/19-02-2021 εισήγηση της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρε- σιών ότι δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπο- λογισμού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αποφασίζουμε:

Τον ορισμό της ελάχιστης και μέγιστης τιμής του συ- ντελεστή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ως προϋπόθεση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευ- ση, για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής, ως ακολούθως:

Άρθρο μόνο

  1. 1.Ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της Ε.Β.Ε. των σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύν- σεων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής ορίζονται οι τιμές 0,80 (μηδέν κόμμα ογδόντα) και 1,20 (ένα κόμμα είκοσι) αντιστοίχως. Ως συντελεστής της Ε.Β.Ε. μπορεί να οριστεί αριθμός με έως δύο δεκαδικά ψηφία, ο οποίος βρίσκεται εντός του ανωτέρω διαστήματος ελάχιστης και μέγιστης τιμής.
    1. 2.Ως ελάχιστη και μέγιστη τιμή του συντελεστή της

Ε.Β.Ε. των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασι- ών για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και εφεξής ορίζονται οι τι- μές 0,70 (μηδέν κόμμα εβδομήντα) και 1,10 (ένα κόμμα δέκα) αντιστοίχως. Ως συντελεστής της Ε.Β.Ε. μπορεί να οριστεί αριθμός με έως δύο δεκαδικά ψηφία, ο οποίος βρίσκεται εντός του ανωτέρω διαστήματος ελάχιστης και μέγιστης τιμής.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της

Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 26 Φεβρουαρίου 2021

Η Υπουργός

ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ


 


       Αριθμ. Δ14/9110/167                                   (2)

Όροι και προϋποθέσεις για τη συγκρότηση, σύν- θεση και λειτουργία των Επιτροπών Παραλαβής Σχολικών Γευμάτων.

ΟΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Του άρθρου 12 του ν. 4455/2017 «Εθνικό Μητρώο Φορτοεκφορτωτών. Εθνικό Μητρώο Ιδιωτικών Φορέ- ων Κοινωνικής Φροντίδας και άλλες διατάξεις» (Α’ 22), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 77 του ν. 4756/2020

«Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοι- νωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές ρυθμίσεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων» (Α’ 235).

β) Του ν. 4412/2016 (Α’ 147) και ιδίως των άρθρων 216 επόμενα.

γ) Του άρθρου 55 του ν. 1566/1985 «Δομή και λειτουρ- γία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (Α’ 167).

δ) Του π.δ. 81/2019 (Α’ 119) περί μετονομασίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

ε) Του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121).

στ) Του π.δ. 84/2019 «Σύσταση και Κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικη- τικών Τομέων Υπουργείων» (Α’ 123).

ζ) Του π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρω- τών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 2).

η) Του π.δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδεί- ας, Έρευνας και Θρησκευμάτων» (Α’ 31).

θ) Του άρθρου 2 του π.δ. 79/2017 «Οργάνωση και λει- τουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων» (Α’ 109). ι) Του π.δ. 134/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασί- ας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α’ 168), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 50

του ν. 4554/2018 (Α’ 130).

ια) Της υπό στοιχεία 168/Υ1/8.1.2021 κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Παιδείας και Θρη- σκευμάτων με θέμα «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυ- πουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ζωή Μακρή» (Β’33). ιβ) Της υπό στοιχεία 33168/Δ1.11369/25-07-2019 κοι- νής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Ανάθεση αρμο- διοτήτων στην Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών

Υποθέσεων, Δόμνα-Μαρία Μιχαηλίδου» (Β’ 3053).

ιγ) Της υπό στοιχεία Δ14/οικ.21446/488/11.4.2018 υπουργικής απόφασης «Ανάθεση της διαχείρισης του προγράμματος με τίτλο“Παροχή Υπηρεσιών παρασκευ- ής - συσκευασίας και διανομής ζεστών γευμάτων (Σχο- λικά Γεύματα) σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης” στον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνι- κής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ)» (Β’ 1299).

ιδ) Της υπό στοιχεία Φ.353.1/324/105657/Δ1/ 08-10-2012 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των


ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προ- ϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθ- μιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων των διδασκόντων» (Β’ 1340), όπως ισχύει.

2. Την υπ’ αρ. οικ. 8783/445/25-2-2021 εισηγητική έκθεση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οι- κονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολο- γισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Τριμελείς Επιτροπές Παραλαβής

  1. 1.Στις σχολικές μονάδες που συμμετέχουν στο Πρό- γραμμα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Σχολικά Γεύματα» του άρθρου 12 του ν. 4455/2017 (Α’ 22), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 77 του ν. 4576/2020 (Α’ 235), οι οποίες καθορίζονται κατ’ έτος με την κοινή υπουργική απόφαση που εκδίδεται σύμφωνα με το τρίτο εδάφιο της παρ. 7 του άρθρου 77 του ν. 4576/2020, συγκροτείται Τριμελής Επιτροπή Παραλαβής των υπηρεσιών των αναδόχων των οικείων συμβάσεων παροχής υπηρεσιών.

2. Σκοπός των επιτροπών παραλαβής του Προγράμμα- τος «Σχολικά Γεύματα» είναι α) ο ποσοτικός και ποιοτικός έλεγχος και η παραλαβή των σχολικών γευμάτων και υπηρεσιών των αναδόχων του Προγράμματος αυτού και β) η αποστολή των πρακτικών ποσοτικής και ποιοτικής παραλαβής των γευμάτων καθώς και των λοιπών παρα- στατικών (δελτίο αποστολής κ.λπ.), μέσω του Συντονιστή του άρθρου 6 και της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθ- μιας Εκπαίδευσης, στην Επιτροπή Παρακολούθησης και Διοίκησης των συμβάσεων του Προγράμματος που συγκροτείται στον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) σύμφωνα προς τα ειδικότερα προβλεπόμενα στον ν. 4412/2016 (Α’ 147), καθώς και στην αρχή που εκτελεί τις συμβάσεις του Προγράμματος.

3. Ως περίοδος λειτουργίας των Επιτροπών της παρ. 1 ορίζεται η περίοδος εκτέλεσης των οικείων συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, διά των οποίων υλοποιείται το Πρό- γραμμα «Σχολικά Γεύματα».

Άρθρο 2

Διαδικασία συγκρότησης Επιτροπών Παραλαβής

  1. 1.Η Επιτροπή Παραλαβής κάθε σχολικής μονάδας που συμμετέχει στο Πρόγραμμα, συγκροτείται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθ- μιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά από πρόταση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαί- δευσης, στην κατά τόπο αρμοδιότητα της οποίας υπά- γεται κάθε συμμετέχουσα στο Πρόγραμμα σχολική μο- νάδα. Στην πρόταση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρεται υποχρεωτικά η ιδιότητα κάθε προτεινόμενου μέλους, η διεύθυνση


 


ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, αριθμός τηλεφώνου της υπηρεσίας που υπηρετεί και ο αριθμός του κινητού του τηλεφώνου.

  1. 2.Οι προτάσεις της παρ. 1 διαβιβάζονται στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, η οποία συντάσ- σει σχέδιο απόφασης της παρ. 1, ενσωματώνοντας σε αυτό όλες τις προτάσεις των Προϊσταμένων των Διευ- θύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγονται στην κατά τόπο αρμοδιότητά της. Το σχέδιο απόφασης του προηγούμενου εδαφίου προωθείται στην Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευ- σης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μαζί με την πρόταση κάθε Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

3. Ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθ- μιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αποφασίζει την συγκρό- τηση των Τριμελών Επιτροπών Παραλαβής με βάση τις υποβληθείσες προτάσεις, εκδίδοντας μια απόφαση για κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

  1. 4.Με επιμέλεια της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθ- μιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συντάσ- σεται σχέδιο απόφασης για την έγκριση των αποφάσεων της παρ. 3, στο οποίο ενσωματώνεται το σύνολο των αποφάσεων αυτών. Το σχέδιο αυτό διαβιβάζεται στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΕΚΑ, το οποίο με μία από- φασή του εγκρίνει τις αποφάσεις της παρ. 3.

Άρθρο 3

Σύνθεση των Επιτροπών Παραλαβής

  1. 1.Ως τακτικά και αναπληρωματικά μέλη των Επιτρο- πών Παραλαβής της παρ. 1 του άρθρου 1 ορίζονται εκπαιδευτικοί της οικείας σχολικής μονάδας. Ως Πρόε- δρος της Επιτροπής ορίζεται ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας.
  2. 2.Αν οι υπηρετούντες στην σχολική μονάδα εκπαι- δευτικοί είναι λιγότεροι από τους απαιτούμενους για τη συγκρότηση της Επιτροπής Παραλαβής, η σύνθεσή της συμπληρώνεται από εκπαιδευτικούς ή υπαλλήλους που υπηρετούν στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση αυτή, οι υπηρετούντες στην οικεία σχολική μονάδα εκπαιδευτικοί ορίζονται υποχρεωτικά ως τακτικά μέλη της Επιτροπής. Ο ορισθείς ως μέλος, τακτικό ή αναπληρωματικό, Τριμελούς Επιτρο- πής Παραλαβής δεν δύναται να ορισθεί παράλληλα ως μέλος έτερης αντίστοιχης Επιτροπής.
  3. 3.Αν κατ’ εφαρμογή των παρ. 1 και 2 δεν καταστεί δυνατόν να συμπληρωθεί η σύνθεση της Επιτροπής, ο Προϊστάμενος της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υποβάλλει αίτημα προς τον οικείο Πρω- τοβάθμιο Ο.Τ.Α. ή την οικεία Περιφερειακή Ενότητα ή οιαδήποτε δημόσια υπηρεσία για τον ορισμό υπαλλήλων των υπηρεσιών τους, με τους οποίους θα συμπληρωθεί η σύνθεση της Επιτροπής. Ο ορισμός υπαλλήλων, ως μελών της Τριμελούς Επιτροπής Παραλαβής, σύμφω- να με το προηγούμενο εδάφιο, επέχει θέση σύμφωνης γνώμης προς τον Προϊστάμενο της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Άρθρο 4

Κοινοποίηση πράξεων

  1. 1.Η εγκριτική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΠΕΚΑ της παρ. 4 του άρθρου 2 κοινοποιείται, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδι- κής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμά- των, ο οποίος την προωθεί, ομοίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαί- δευσης, μαζί με την απόφαση της παρ. 3, που αφορά κάθε μία από τις ανωτέρω Περιφερειακές Διευθύνσεις. Κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης κοινοποιεί, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις κοινοποιηθείσες προς αυτήν αποφάσεις, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

2. Κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κοινο- ποιεί, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις αποφάσεις που της κοινοποιηθήκαν σύμφωνα με την παρ. 1, στον Διευθυντή κάθε σχολικής μονάδας που συμμετέχει στο Πρόγραμμα, ο οποίος τις κοινοποιεί, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε κάθε μέλος της συγκροτηθείσας Επι- τροπής. Τις ίδιες αποφάσεις κοινοποιεί κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω ηλεκτρονικού ταχυ- δρομείου, και στον Συντονιστή του άρθρου 6.

Άρθρο 5

Έργο και καθήκοντα Επιτροπών Παραλαβής

  1. 1.Η Επιτροπή Παραλαβής κάθε σχολικής μονάδας παραλαμβάνει καθημερινά τα σχολικά γεύματα, μερι- μνώντας για τον ποσοτικό (αριθμό πακέτων) και ποιοτικό έλεγχό τους, σύμφωνα προς τα ειδικότερα προβλεπόμε- να στο χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της σύμβασης, τις τεχνικές απαιτήσεις της και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις του παρόχου των σχολικών γευμάτων.
    1. 2.Για την διευκόλυνση του έργου των Επιτροπών Παραλαβής, η αναθέτουσα αρχή παρέχει τις αναγκαίες λεπτομέρειες των τεχνικών απαιτήσεων της σύμβασης και τις κατευθύνσεις για την διασφάλιση της ποιοτικής και ποσοτικής παραλαβής των υπηρεσιών.

Άρθρο 6

Ορισμός και καθήκοντα Συντονιστών

  1. 1.Για την παρακολούθηση και διοίκηση του Προ- γράμματος ορίζεται/ονται σε κάθε Διεύθυνση Πρωτο- βάθμιας Εκπαίδευσης με απόφαση του οικείου Διευθυ- ντή ένας ή περισσότεροι υπάλληλοι ως Συντονιστής/ές του Προγράμματος. Η κατά τόπο αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δύναται να ορίσει τόσους Συντονιστές όσους κρίνει απαραίτητο, για την ορθή και αποτελεσματική υλοποίηση του προγράμματος, λαμ- βάνοντας υπόψη τον αριθμό των σχολικών μονάδων που συμμετέχουν σε αυτό. Η σχετική απόφαση ορισμού Συντονιστή κοινοποιείται στην Αναθέτουσα Αρχή με τα στοιχεία επικοινωνίας του.
    1. 2.Ο/οι Συντονιστής/ές του προγράμματος είναι επι- φορτισμένος/οι με αρμοδιότητες που αφορούν στην υλοποίηση και την καθημερινή ροή του προγράμμα- τος, καθώς και στην επικοινωνία με τον ΟΠΕΚΑ, τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και


 


Κοινωνικών Υποθέσεων και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδικότερα: α) καταγράφει/ουν τις Σχολικές Μονάδες ανά Δήμο στην περιοχή ευθύνης του/ τους, με αναφορά στις ακριβείς διευθύνσεις, όνομα και στοιχεία επικοινωνίας των μελών των Τριμελών Επιτρο- πών και τον ακριβή αριθμό μαθητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, β) παρακολουθεί/ούν την καθημερι- νή ροή του προγράμματος, καταγράφει/ουν θέματα και προβλήματα που προκύπτουν και ενημερώνει/ουν αυθημερόν σχετικά με τα προβλήματα αυτά τα συναρ- μόδια Υπουργεία, γ) ενημερώνει/ουν για τυχόν αλλαγή του αριθμού συμμετεχόντων μαθητών στο πρόγραμμα, δ) ενημερώνει/ουν για τις ημέρες που τα σχολεία αρ- μοδιότητάς του/τους δεν λειτουργούν (αργίες, τοπικές εορτές, συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων, εκλογές, εκπαιδευτικά σεμινάρια κ.ά.) τουλάχιστον μια εβδομά- δα πριν, ώστε να γίνεται σωστός προγραμματισμός και να μη δημιουργούνται δυσλειτουργίες στην υλοποίηση του προγράμματος, ε) κατά το πρώτο δεκαήμερο κάθε επόμενου μήνα ελέγχει/ουν τα πρακτικά παραλαβής που αποστέλλονται από τις Επιτροπές Παραλαβής των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς του/τους, καθώς και τα λοιπά παραστατικά (δελτία αποστολής κ.λπ.). Μετά τον έλεγχο διαβιβάζει/ουν στην αρμόδια υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ εντός του δεύτερου δεκαήμερου κάθε επόμενου μήνα τα ανωτέρω πρακτικά καθώς και τα λοιπά παρα- στατικά (δελτία αποστολής κ.λπ.…) του προηγούμενου μήνα υλοποίησης για όλες τις σχολικές μονάδες αρμοδι-


ότητάς του/τους, συνοδευόμενα από υπολογιστικά φύλ- λα (excel), στα οποία θα αναφέρεται ο ακριβής αριθμός σχολικών γευμάτων που παρελήφθησαν ανά βδομάδα από κάθε Επιτροπή Παραλαβής κάθε σχολικής μονάδας, ανά Δήμο, Ανάδοχο και μήνα αναφοράς. Στα ίδια υπολο- γιστικά φύλλα, σε ξεχωριστή στήλη, θα αναγράφονται οι αριθμοί των δελτίων αποστολής κατ’ αντιστοιχία με τα εβδομαδιαία πρακτικά παραλαβής.

Άρθρο 7

Η παρούσα απόφαση εφαρμόζεται το πρώτον για την εφαρμογή του Προγράμματος «Σχολικά Γεύματα» κατά το διδακτικό έτος 2021-2022. Κατά το τρέχον διδακτικό έτος 2020-2021, η παραλαβή των σχολικών γευμάτων του Προγράμματος διενεργείται από τις ήδη συγκρο- τηθείσες προς τούτο Επιτροπές Παραλαβής, η θητεία των οποίων παρατείνεται ως το τέλος του ανωτέρω δι- δακτικού έτους.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 26 Φεβρουαρίου 2021

       Οι Υφυπουργοί         

Παιδείας και                  Εργασίας και Θρησκευμάτων            Κοινωνικών Υποθέσεων

ΖΩΗ ΜΑΚΡΗ                   ΔΟΜΝΑ - ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Καποδιστρίου 34, Τ.Κ. 104 32, Αθήνα

Τηλ. Κέντρο 210 5279000 Κείμενα προς δημοσίευση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. "> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.